Egyes tápanyagok hiánya komoly egészségügyi problémákat okozhat a szervezetünkben. Mivel a legtöbb magyar állampolgárnak rossz az étrendje, ezért az utóbbi időben sok egészségügyi problémával szembesülhettek, ami nem volt ilyen gyakori az elmúlt évtizedekben. A leggyakoribb tápanyaghiány, a magnézium hiánya.

Egy tanulmány szerint az állampolgárok akár 80% -a nem fogyaszt elegendő magnéziumot!

A magnéziumot napjainkban nagyon nehéz a mindennapi étkezés során bevinni a szervezetünkbe, mivel a rendelkezésre álló élelmiszerek nagyon rossz minőségűek és minimális a magnézium tartalma.

A magnézium valóban létfontosságú szerepe van az anyagcserét illetően, és több mint 300 enzimben megtalálható a szervezetünkben. Segít a testünk méregtelenítésében, és növeli az energiaszintünket. Ez is segít az emésztésben.

Tehát miért nem jutunk elég magnéziumhoz? Régen a talajban megtalálható volt a magnézium, ami manapság már nincs így. Az emberek étrendje drasztikusan megváltozott, és sokan nem fogyasztanak már dióféléket, babokat, magokat, makrélát, sötét leveles zöldeket és hasonló, magnéziumban gazdag ételeket.

Íme, a magnéziumhiány leggyakoribb jelei:

1. Szorongás
2. Asztma
3. Vérrögök
4. Bélbetegség
5. Kalciumhiány
6. Zavartság
7. Székrekedés
8. Hólyaggyulladás
9. Depresszió
10. Nehéz nyelés
11. Szédülés
12. Fáradtság
13. Termékenység / koraszülés
14. Magas vérnyomás
15. Szívproblémák
16. Hipertónia
17. Alacsony vércukorszint
18. Álmatlanság
19. Máj- és vesebetegség
20. Memóriavesztés
21. Migrén
22. Izomgörcsök
23. Hányinger
24. Csontritkulás
25. Személyiségváltozások: szorongás, depresszió és egyéb hangulati rendellenesség
26. Káliumhiány: extrém szomjúság, folyadékretenciót és ingerlékenységet okozhat
27. Raynaud-szindróma: hideg ujjakat vagy lábujjakat okozhat, bőrváltozásokat okozhat a bőrön, testünk hőmérséklet változása a végtagok zsibbadása miatt
28. Légúti nehézségek
29. Epilepsziás tünetek
30. Fogszuvasodás
31. Ingerlékenység
32. II. Típusú cukorbetegség

Ha észreveszed ezeknek a tüneteknek valamelyikét magadon, akkor elképzelhető, hogy magnézium hiány okozza.

Olvasd el ezt a cikket is –>  Már az egyiptomiak is használták, végre egyre többen fedezik fel újra ezt az ősi gyógyszert!

Hogy emeld a magnéziumszintet a szervezetedben, el kell kezdened magnéziumban gazdag ételeket, vagy magnéziumban gazdag étrend kiegészítőket fogyasztani. Mindazonáltal légy óvatos és kerüld az olyan ételeket, amik nagy mennyiségben tartalmazhatnak tartósítószereket, cukrot, glutént, és búzát.

(Forrás: blogmania.hu)

Hasznos volt? Akkor ne felejtsd el megosztani!

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!