A mandula nem tartozik a mindennapi nassolnivalóink közé, de, mostantól jó, ha beillesztjük, hiszen sokkal egészségesebb, mint például a chips vagy a csoki.

Csökkenti a koleszterinszintet

Ha túl nagy a koleszterinszinted, fogyassz el naponta 20-30 mandulát, és látni fogod, hogy nagyon jó hatása van. A magas koleszterinszint tünetei között említhetőek a fehér foltok az alsó szemhéjen, a lábgörcs, vagy a korai őszülés.

Egészségesebb haj

A mandula nagyon sok vitamint, és tápanyagot tartalmaz, így segítségével könnyen gondoskodhatunk a hajunk egészségéről. A benne található manézium és cink hatására hajunk erősebb lesz, és sokkal hamarabb fog nőni. Az E-vitamintól egészségesebb lesz, a B-vitamintól pedig fényesebb.

Ránctalanító

Magas E-vitamin tartalma hatására bőrünk kisimul, és ráncaink is halványodni kezdenek. Elősegíti a kollagén termelődést, ezért sokkal fiatalabbnak fogunk tűnni a rendszeres mandulafogyasztás hatására.

Fogyókúra

Egy tanulmány alapján kimutatták, hogy a mandula szabályozza az anyagcserét, hiszen nagyon magas a rosttartalma. Ráadásul sokkal egészségesebb nassolnivaló, mintha szénhidrátot tartalmazó édességet rágcsálnánk.

Serkenti a memóriát

A benne található E-vitamin, és esszenciális zsírsavak hatására javítja az agyműködést, és sokáig fiatalon tartja ezt a nagyon fontos szervünket.

(Forrás: tudasfaja.com)

Oszd meg, hogy minél többen tudjanak róla! 

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Ezt tartalmazza valójában a Nutella