A reggeli a legfontosabb étkezés a nap folyamán. Ezt sokan elfelejtik, pedig ezen múlik a megfelelő anyagcsere! 5 ételtípus, ami ahhoz szükséges, hogy az anyagcseréd és az emésztésed egész nap rendben legyen

1. Fehérjebevitel reggel

A tojás, tejtermékek húsfélél glikémiás indexe igen alacsony, és sokáig benn maradnak a gyomorban. Ha fehérjedús a reggeli, nem sikoltozik a szervezet egy órával később, hogy éhes.

2. Zsírok

A jó zsírok, mint a friss biovaj, diófélékben található olaj azért szükségesek, mert gyorsan energiát adnak, hasonlóképpen a szénhidráthoz, de nem emelik meg a vércukor szintjét.

3. Egyél zabpelyhet

Régen tudott, hogy a zab a legegészségesebb gabona. Ha szénhidrátot választasz, mindenképpen zabpehely legyen, mert alacsony a glikémiás indexe, tele van rosttal, koleszterin csökkentő hatású, nagyon jót tesz az ereknek.

4. Kellenek a friss zöldségek

Legegyszerűbb, ha tojás mellé fogyasztasz paprikát, paradicsomot, zöld hagymát. A zöldség nemcsak a vitamin miatt kell, de az étkezési rostok elengedhetetlenek a megfeleleő anyagcseréhez.

5. Sós legyen, ne édes

Hajlamosak vagyunk valami finom sütit vagy croissant reggelizni, ám ez a legrosszabb választás, hiszen megemeli a vércukor szintet, és egy óra múlva kezdődhet elölről az evés.

Ha tetszett, ne felejtsd el megosztani!

Forrás: szupertanacsok.blog.hu

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Ez az ital kipucol belőled minden fölösleges zsírt!