C-VITAMIN-FORRÁS

Ha azt hiszed, hogy a kellő mennyiségű vitamint csak a gyümölcsökben találod meg, akkor tévedsz. A nyersen fogyasztott kapor értékes antioxidáns, és kiváló C-vitamin-forrás.

Ráadásul a növény tartalmaz még A-vitamint, riboflavint, B1-, B2-, B3-, B6-, E-vitamint, valamint folsavat, pektint, kalciumot, vasat, rezet, magnéziumot, káliumot, foszfort és cinket.

A termésben zsírolaj és fehérje is található. Többszörösen telítetlen zsírsavakat – omega-3 és -6 – és egyszeresen telített zsírsavat is tartalmaz.

IMMUNERŐSÍTŐ

Jelentős antibakteriális hatása van, amellyel hozzájárul az immunrendszer fejlődéséhez és erősítéséhet.

Fogyasztása képes csökkenteni a megnövekedett koleszterinszintet, ráadásul kiváló rostforrás is.

Magas káliumtartalma pedig segít rendben tartani a vérnyomást, így rendszeres fogyasztása nagy segítség a szívinfarktus és az agyvérzés megelőzésénél.

Oszd meg, hiszen erről másoknak is tudniuk kell! 

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Dr. Lenkei: Ha szeretnének jól érezhető életminőség-javulást tapasztalni, akkor tegyék meg ezt a 2 dolgot!