A legtöbben azt gondolják, hogy elég a hasi izmokat edzeni ahhoz, hogy karcsúak legyenek. Ez azonban tévedés! Mi most egy olyan módszert mutatunk be, ami megmozgatja a hasat, a feneket, a hát alsó izmait és a csípőt is!

A tornagyakorlat javítja a testtartást, enyhíti a derékfájást is.

Ráadásul a videók segítségével könnyedén elvégezheted a gyakorlatokat, a fogyás így nem lesz nehéz! A szenvedés mind a múlté!

Ez a gyakorlatsor segít egészségesebbé, fittebbé válni. fontos, hogy megfelelően hajtsd végre:

1. Nap

Az első rész három gyakorlatot tartalmaz, amelyeket 5 perc alatt elvégezhetsz. Akik jól bírják az edzést, akár kétszer megismételhetik.

  • Első feladat: oldalanként 10 gyakorlat
  • Második feladat: oldalanként 10 gyakorlat
  • Harmadik feladat: 36 lépés

2. Nap

Az edzés a második napon egy további gyakorlattal bővül, de még így is csak pár percet vesz igénybe.

  • Első feladat: oldalanként 15
  • Második feladat: tartsd 30 másodpercig
  • Harmadik feladat: 10 ismétlés
  • Negyedik feladat: 10 gyakorlat oldalanként

3. Nap

A harmadik nap a gyakorlatsorozatot gyorsan kell elvégezni, 6 perc alatt.

  • Első feladat: oldalanként 6 gyakorlat
  • Második feladat: oldalanként 10 gyakorlat
  • Harmadik feladat: 10 gyakorlat oldalanként
  • Negyedik feladat: 10 gyakorlat oldalanként

(Forrás: bidista.com)

Hasznos volt? akkor ne felejtsd el megosztani!

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Mustármagot hordott magával egy Tic-Tac-os dobozban. Először furcsán néztem rá, aztán elmondta, milyen sok haszna van!