Az alábbi tanácsokat érdemes megfogadni, azoknak a nőknek, akik túl vannak a 40-en.

Növényi és tejfehérjék – az életkor előrehaladtával nem árt csökkenteni a húsfogyasztást. A hús a nehezebben emészthető élelmiszerek közé tartozik. Ajánlott minél több túrót, sajtot, és gombát fogyasztani. Ha nagyon ragaszkodunk a húshoz, inkább válasszuk a soványabb, zsírmentesebb, puhább fajtát, például csirkét, vagy nyulat.

Teljesen iktassuk ki az étrendünkből a szénsavas italokat, a péktermékeket, és a gyorsélelmiszereket. Ezek olyan gyors szénhidrátokat tartalmaznak, melyeket a szervezet rövid idő alatt zsírrá alakít át.

Korlátozzuk az alkoholfogyasztást. Ünnepnapokon azért megengedhetünk magunknak egy pohár száraz vörösbort.

Mit érdemes akkor enned vagy innod?

Reggel, közvetlenül ébredés után igyunk meg 1-2 pohár vizet, és az étkezések között is igyunk meg legalább egy-egy fél literrel. A kávéfogyasztást ajánlott napi egy csészére csökkenteni.

Ha éhségérzetünk támadna, fogyasszunk minél több rostban gazdag élelmiszert.

A szezámmag egy igazi csoda, csökkenti a rossz koleszterinszintet, és serkenti az emésztést. Maximum három teáskanállal fogyasszunk el belőle naponta.

Naponta 2-3 óránként, kisebb adagokban ajánlott étkezni. Így elkerülhetjük az éhezést, és az emésztésünk is megfelelő lesz.

(Forrás: twice.hu)

Oszd meg, sokaknak szüksége lehet rá!

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Az akácvirág csaknem 20 betegségre gyógyír!