1. A tojás fogyasztása jelentősen lecsökkenti az infarktus veszélyét.

A tojás fogyasztásával megakadályozhatod, hogy az artériák falán lerakódjon a zsír. Az úgynevezett jó koleszterin szintjét növeli, ami védi a vérerek egészségét, és a szívét is.

2. A tojás erősíti az immunrendszert

Az immunerősítő szerepét leginkább magas szeléntartalmának köszönheti. Egy tojásban a napi szükségleted negyede benne van.

3. A tojásban sok a koleszterin 

De csak a pozitív hatású koleszterin, ami segít levinni a rossz koleszterin szintjét a szervezetben.

4. Energiát ad

Magas B2 vitamin tartalma miatt energizáló hatású.

5. Nagyszerű a bőrnek, hajnak

B-komplex vitamintartalma miatt erősíti a bőrt, hajat, körmöket. És az idegrendszert is támogatja.

6. Fogyaszt

Minden tojásdiéta drasztikus eredményt hoz, nem véletlen. A tojás energiát ad és közben el is tölt. Ha sok tojkást eszel, nem eszel annyit másból.

7. Zsírégető

Nem csak eltölt, zsírégető hatású is.

8. Védi az agyat

Kolin tartalmánál fogva nagyon erősen táplálja az agyszövetet és az idegrendszert, csökkenti a depressziót.

9. Izomnövelő

Magas fehérjetartalmánál fogva táplálja az izomszöveteket

10. Stresszoldó

A már említett kolintartalom miatt emeli a szervezet szerotonin szintjét.

11. Védi a szemet

Lutein és zeaxanthin van benne, ami a két legfontosabb antioxidáns a szem védelmében.

12. Fog- és csonterősítő

Nagyszerű D-vitamin forrás, ezzel csökkenti a csontvesztést, a fogak tönkremenetelét lassítja. Különösen idősek fogyasszák többet!

Oszd meg, hogy minél többen tudjanak róla! 

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Tudtad? A női szívroham más! (Tünetek, sürgős teendők)